أخبار عاجلهالكرة المصريةميديا الأهلي

زوجة لاعب الزمالك ترد على الجماهير الشامتة لإصابته، روحوا اتعالجوا بقى يا شوية مرضى وارحمونا من قرفكوا

وجهت إيمان عادل زوجة محمود علاء، مدافع الفريق الأول لكرة القدم بنادى الزمالك،هجوما عنيفا ضد عدد من الجماهير الشامتة فى إصابة محمود علاء خلال لقاء إنبى مساء أمس الأحد، ضمن لقاءات الجولة 23 من بطولة الدورى.

وقالت زوجة مدافع القلعة البيضاء،حسابها الشخصى على موقع التوصل الاجتماعي “انستجرام”: “كمية سخافة وقرف وقلة أدب مش طبيعية، مش هعلق على شوية قرود على إصابة محمود، وأعمل شغل النسوان اللى انتوا عملتوه، وده عشان أنا أرجل منكم للأسف” .

وأضافت : ” فكرة إنك حيوان تدعي على لاعب لا عمره أذاك ولا تعرفه شخصيا أصلا ولا اتعاملت معاه لمجرد إنك من جمهور منافس، اسمحلي أقولك إن الحيوان فيه رحمة في قلبه عنك”.

وتابعت : “هتستفاد إيه لما تدعي إن لاعب يجيله صليبي أو تقول يارب يموت، يا شيخ موتة تشيلك بحق لا إله إلا الله، على الأقل ده واحد بيتعب وبيشقى، مش زيك قاعد ملكش قيمة غير أنك تشتم في خلق الله وقاعد عاطل مش وراك شغلانة غير أنك تدعي على الناس من غير سبب كده” .

وواصلت : ”  روحوا اتعالجوا بقى يا شوية مرضى وارحمونا من قرفكوا، وإن شاء الله كل دعوة اتقالت تتردلك فى أهلك وأقرب الناس ليك يا معدوم الضمير والرحمة، ربنا يحرق دمك وقلبك يارب، إن شاء الله كل واحد طلعت منه دعوة مؤذية تترد فيك وفى أقرب الناس ليك وحسبى الله ونعم الوكيل”.

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Shortlink:

للاشتراك في google play

الأهلي فاميلي

مجانى
عرض